ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΤΑ ΧΑΝΕΙ ΟΛΑ -Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ- ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΟΥΝ


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!! ΕΑΝ ΧΑΣΟΥΜΕ... ΤΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ!!
Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΤΑ ΧΑΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ!!!
----------------------------------------------
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
Δεν έχω ευχές αλλά έχω να δώσω έναν όρκο και το ίδιο θέλω να ζητήσω από όλους μας τους συννέληνες, έναν όρκο ότι θα πρέπει να φτάσουμε μέχρι το τέλος, είναι πολύ μεγάλες και ιερές οι στιγμές που βιώνουμε σε όλη την Ελλάδα και για όλο τον Ελληνισμό. Ζητάω από όλους τους συνέλληνες και τους λέω ότι είναι καθήκον μας και εντολή αν το θέλουν για κάποιους, ότι όλοι οι Έλληνες θα πρέπει να συσπειρωθούν, θα πρέπει να ενωθούν, να γίνουνε μία γροθιά τεράστια, να συνειδητοποιήσουν ποιοί είναι, ποιός είναι ο ρόλος τους στον πλανήτη, τι ακριβώς είναι το DNA τους. Δεν υπάρχει άλλη λύση από την ένωση των Ελλήνων αυτές τις ώρες, να κερδίσουμε και να απελευθερώσουμε την Ελλάδα μας. Να φτιάξουμε το μέλλον μας όπως θέλουμε εμείς. Θέλω να δώσω έναν όρκο, ότι θα είμαι μέχρι το τέλος, μέχρι τελευταία σταγόνα του αίματός μου στον αγώνα και θέλω δίπλα μου όλους τους Έλληνες - συνέλληνες σε μια τόσο τεράστια μάχη την οποία πρέπει να την κερδίσουμε! Πρέπει να νικήσουμε! Εάν χάσουμε τα χάνουμε όλα! Ο χαμένος τα χάνει όλα και ο νικητής τα παίρνει όλα!
Ναι κύριοι, εάν νικήσουμε εδώ στην Ελλάδα όλος ο πλανήτης θα ακολουθήσει το παράδειγμά μας και ο πλανήτης θα έχει ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα για το μέλλον του. Εμείς είμαστε το παράδειγμα, εμείς ξεκινήσαμε αυτό τον πόλεμο από την Ελλάδα. Οι Έλληνες τον ξεκινήσανε κανένας άλλος δεν τον ξεκίνησε, έχει φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα, είναι παγκόσμιο το θέμα πιά και αυτή τη στιγμή πρέπει όλοι οι Έλληνες να είναι ενωμένοι τις επόμενες μέρες, τους επόμενους μήνες - λίγους μήνες - θα πρέπει όλη η Ελλάδα να είναι μία οικογένεια! Δεν έχει διαφορά η οικογένεια από το κράτος.
Μιλάτε για υγεία, να έχεις υγεία, πώς να έχεις υγεία αγαπητοί μου συνέλληνες όταν τα προϊόντα που τρώς δεν τα ελέγχεις και είναι όλα καρκινογόνα; Έχουν σχεδιάσει όλες οι εταιρίες, οι εγκάθετες, οι ανθελληνικές, οι προδοτικές, οι αποστατικές πες τε τις όπως θέλετε, όλα να είναι δηλητηριασμένα, αλλά ευχόμαστε υγεία. Εμείς θα προσδιορίσουμε αγαπητοί μου συνέλληνες την υγεία. Εμείς θα σχεδιάσουμε την νόησή μας, τη διανόησή μας, τη λογική μας. Εμείς θα αποφασίσουμε για αυτά. Εμείς θα πρέπει να θέσουμε τις δομές, πάρα πολύ προσεκτικά για να μην ξαναγίνει ποτέ κάτι τέτοιο.
Ζητάω λοιπόν από όλα μου τα αδέρφια, τα αδέρφια μου τους συνέλληνες να είναι ενωμένοι.